5 نکته ای که خانم ها برای ادامه زندگی مشترک باید بدانند
درباره وبلاگ

خدایا آنگونه زنده ام بدارکه نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که کسی به وجد نیایداز نبودنم
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دوستانه و آدرس doostaneh1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 24
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 12262
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 56
تعداد آنلاین : 1


دوستانه
سه شنبه 28 آبان 1390برچسب:, :: 9:27 ::  نويسنده : دوستانه       

۵ توصیه برای خانم ها دارم تا بنیان خانواده را بتن آرمه کنند:

 

* زیادی روی مردها حساب نکنید

یک شاعرشیرپاک خورده قرن ۶ یا ۷ سروده : کوهو میذارم رو دوشم / رخت هر جنگجو می پوشم/ موجو از دریا می گیرم/ شیرسنگو می نوشم

شایدایشان توانایی این کارها را داشته یا شاید در قرن ششم مردها توانایی کوه را بر دوش کشیدن داشته اند . اصلا فرض کنیم یک مرد مردستان مصراع های اول تا سوم را بتواند اجرا کند ولی گمان نکنم هیچ غول بی شاخ و دمی بتواند شیره سنگ را بنوشد

* انتظارات اندک همسردلبندتان را برآورده کنید

مگر مرد بینوا از شما چه انتظاری دارد؟ فقط اینکه صبح ها زودتر بیدار شوید، صبحانه درست کنید، بچه ها را راهی مدرسه کنید ، بعد بروید سرکار، بعد بدو بدو برگردید شام درست کنید، در فاصله ای که غذا در حال پختن است ، خانه را جمع وجور کنید ، به درس ومشق بچه ها برسید، احیانا اگر خریدی هست انجام دهید و بعداز تمام اینها وقتی همسر دلبندتان از راه رسید، به روی ماه او لبخند بزنید!!!

* مطمئن باشید مردها همزمان نمی توانند دو کار انجام دهند

مردها نمی توانند هم فوتبال نگاه کنند، هم درمورد لباسی که خریده اید نظر بدهند. نمی توانند فوتبال نگاه کنند وبه این هم فکر کنند که شهریه مدرسه بچه ها را از کجا بیاورند. نمی توانند هم فوتبال ببینند هم حساب کنند با سه هزار میلیارد تومان می شود چند دستبند طلا خرید. نمی توانند هم فوتبال تماشا کنند و هم به شما نگاه کنند .

* پرکردن معده مرد را جدی بگیرید

ابوکلنگ حکیم، شاعرقرن پنجم ، در رساله ارزنده خود با نام (( احسن الاباطیل فی نمی دونم چی چی)) نوشته : (( و مردان را دو عضو در بدن باشد اول عضو معده و دوم عضو باز هم معده و مرد گرسنه اهل وعیال وجاه و جلال و حرف و مقال نفهمد و هر بار چون سیر شود انگار دوباره از مادر زاده شده)) بیت :

تا مرد خورش نخورده باشد/ علم و هنرش نهفته باشد

تحقیقات موسسه (( ما برای وصل کردن آمدیم)) در چین نشان داده خطر طلاق در خانواده هایی که ۳ بار در هفته خورش قورمه سبزی چرب میل می کنند ، صفراست . حالا خانم ها می توانند تصمیم بگیرند که می خواهند سایه پر چرب شوهرانشان بالای سرشان باشد یا قید سایه را بزنند، فست فود بخورند ، آفتاب بگیرند و برنزه کنند

* شریک زندگی تان را بشناسید

مردها از خرید، دقت کردن، محبت، گذشته را پیش چشم آوردن، از آینده حرف زدن، درباره زمان حال فکر کردن ، منظم بودن، خانه را نامنظم دیدن ، حرف گوش کردن، برنامه ریزی ، نظر همسر را تأیید کردن ، لباس پهن کردن، تغییرکردن، بیدارشدن و نشانی پرسیدن بیزارند . به نظر شما برای داشتن چنین شریکی تبریک و تهنیت می گوییم .


نظرات شما عزیزان:

يه باباي خوب
ساعت17:34---10 آذر 1390
سلام .بابت همه نظر هاي زيباتون ممنونم . اميدوارم مطالب بعد از اين هم مقبول بشه . و اما مطلب خودتون . كل كل بين زن و مرد از وقتي شروع شد كه آدم حوا رو بخاطر اصرارش به خوردن سيب و اخراجشون از بهشت مقصر ميدونست و حوا هم از اينكه آدم نشسته بود تو بهشت و نميرفت سركار و همش ور دلش بود و نميذاشت آرامش داشته باشه حرصش گرفته بود . حالا هم كه چند هزارسال از اون موضوع گذشته مرد ها و زنها با زنده نگهداشته اين دعواي تاريخي دارن جنس مقابلشون رو بخاطر اخراجشون از بهشت و گرفتار شدنشون تو زمين سرزنش ميكنن.

رضا
ساعت0:19---8 آذر 1390


رضا اصفهانی
ساعت19:02---5 آذر 1390
میدونی مشکل کجاست؟
مشکل اینه که مردا کار خودشونو میکنن، اما خانوما دوست دارن کار مردا رو انجام بدن. اما چون واسه این کارا ساخته نشدن دائم نق میزنن. یه زمانی زن محیط خونه رو گرم و آروم مگه میداشت و از دامن اون زن افراد بزرگ بیرون میومد، اما حالا خانوما میخوان کم نیارن و دستشون تو جیب خودشون باشه، به وظیفه اصلیشون میگن امل بازی و از دامنشون عزیزان کراکی و شیشه ای که پدرش یه ور و مادر بزرگوار و سختکوششون هم یه ور دیگه مشغول تلاش خستگی ناپذیر هستند در میاد. خوب عزیزم بشین سر جات زندگیتو بکن! کجاش امل بازیه؟ رختتو که لباسشوئی 10 کیلویی سامسونگی که شوهرتو بیچاره کردی تا برات بخره میشوره! ظرفاتو که ماشین ظرفشویی میشوره. دیگه کهنه بچه هم نیست و مای بیبی زیر بچه میذاری. هم وسائل خونه هم مدرن شده. کار کردن با هیچکدومش هم نوک انگشتاتو اوخ نمیکنه! تنها کارت حفظ آرامش خونست که تقریباً دیگه از هیچ خانومی ساخته نیست چون خانوما با بوی پول آشنا شدن و میخوان به قول خودشون زیر منت شوهر نباشن. ببخشید فضولی کردم. به کارتون برسید. شوهراتون ظهر ناهار میگیرن میارن!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: